onsdag 28 juli 2010

Hantverkare en djungel...




Har varit intensiva dagar med en massa telefon samtal och ett himla pusslade för att hitta och matcha hantverkare.Verkade länge omöjligt att hitta hantverkare mitt i högsäsongen men lyckades tillslut fånga ED måleri på kroken,och tur hade jag när de samarbetar med både snickare å ställningsbyggare...
Så målning av huset är på G blir nog vitt med vita knutar ljusgrå sockel å vita källarfönster,
vad tycker ni om de??
När man inte har obegränsat med peng så bestämde vi oss för att spöna om vissa delar och måla garage själva.
Min underbara sambo(som står vid min sida vid detta jätte projekt) hade aldrig gjort detta tidigare men efter en stunds överläggning satte han igång att spöna om, mitt projekt blev att måla...bjuder på lite bilder:-)

1 kommentar:

  1. Kul med en blogg, Emma! Kommer absolut att följa er på vägen... :)) KRAM

    SvaraRadera