söndag 8 augusti 2010

full fart...
















Har inte hunnit skriva på ett tag har varit så mycket att göra men ska försöka summera ihop veckan och lägga upp lite bilder...
Jag har med hjälp av min mamma,(moster och hennes man från scotland) och min käre sambo målat ett varv med den rätta vita färgen på garaget,och hunnit med en massa pyssel runt om, snacka om att utnyttja hela släkten, får lite dåligt samvete:-) Men en stort tack till er ni var underbara.. Mamma och moster bjöd även på tonfisksallad till lunch-mums... inget fel på Frasses men börjar bli lite less på burgare nu efter 2 veckors lunchande där till å från:-)

Mosters uppgift blev att rensa rabatten och klippa ner en väldigt stor taggig buske...
Före och efterbilder kommer..:-)
Idag har vi varit inne och jobbat,Jag, Per , pers pappa,min bästaste Isabell och min käre lillebror.. Full personalstyrka med andra ord;-)

Har lärt mej nåt nytt idag: ju mer man river i de gamla tapeterna desto mer jobb blir de;-) slutade med att vi rivit igenom, typ 4 lager tapet i alla rummen-ska det bli fint så ska man göra det ordentligt:-) hoppade jämfota när lillebror upptäckte en jätte fin gammal trävägg under en gammal skiva i väggen...Tänka sej att det kan vara julafton även på sommaren!!
Alla verkar så positiva till mitt beslut att öppna salong i Be-åker,fått så mycket fin respons och massor med fina lovord från mina kära kunder,släkt,grannar, och från nya bekantskaper!!
-det betyder mycket för mej...TACK!!! fler bilder kommer (glömde kameran hemma idag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar