söndag 12 september 2010

Nu har de kommit...:-)

TJoho...

Har varit ensam med lillfia en hel vecka nu då min käre sambo bott ute i skogen...
-Älgjakten är här och den verkar helig...:-)
Har varit fullt upp för oss varit och hälsat på en massa släkt som jag inte hunnit med nu på ett tag, pga salongen...(sorry,men ni vet var jag finns...) har spenderat många tim med målarpenseln som nu börjar ge resultat...

"Nu får ni passa er, mina kunder, är riktigt snabb på att applicera färg vid det här laget...;-)"

´Sen åkte Mira på 40 graders feber (tror det är tänderna som spökar,de ploppar upp som svampar här och där på henne nu...) så då tog vi det lilla lugna och myste tillsammans(nått gott med febern är att man får en massa mysiga stunder fulla med gos och varma kramar..)

Nu är det snart dax för tapetsering av Josef Frank tapeten Eldblomma, kommer bli super, den kommer inspirera många:-) Har även varit och fyndat 2 st stora pallar som vi ska bygga om till väntsoffa den kommer bli orange med vita kuddar och jätte tuff...:-) ni får vara nyfikna ett tag;-)

Kommer även plats bygga en reception, kommer använda oss av ikea bas som sedan kläs in i en lantligare stil lite shabby chic:-)
Har även kontakt med en tjej som kanske ska få hyra in sej som massör hos oss, och en till frissa på g -så spännande....Bergsåker här kommer vi...!!!

Äntligen blev även det efterlängtade paketet eller rättare sagt pallarna levererade till min gård.
innuti befann sej n´mina 2 massage shamponeringar... Jag och mira packade upp och provade dem, satt ute på gården i varsin fotölj och njöt... (lovar att det var en rolig syn för alla förbipassagerare)

hoppas ni är nöjda med min uppdatering massa kramar...

5 kommentarer:

  1. Hej Emma! År å dar sen vi sågs men tänkte på det som personligassistent finns det chans för personer i permobil eller rullstol å komma in?
    Anna på Brännan

    SvaraRadera
  2. Hej gumman! Här går det undan ser jag! Jag längtar tills jag kommer hem så jag får se slutresultatet! Hoppas allt är bra med dig! Saknar dig!! Kraam Sandra

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Jag bor i Lillhällom och har sett din skylt på huset. jag undrar nu förstås när du öppnar upp :)
    /Lina

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Jobbar du någonstans nu? Jag är på jakt efter en ny frisör som jag kan gå hos regelbundet.
    Mvh Ann-Charlotte

    SvaraRadera
  5. svar på era frågor finns nu i mitt nya inlägg:-)

    SvaraRadera