måndag 27 september 2010

Svar på era frågor...:-)

Hej allihopa...

får skylla på att jag har fullt upp nu därför jag inte hinner uppdatera så ofta,men försöker hålla er underrättade om vad som händer här!:-9



Tänkte även lägga upp lite nya bilder.

Min underbara sambo överraskade mej förra helgen,

medans jag tog ledigt(med dåligt samvete för allt jobb) och hälsade på en av mina närmaste kompisar i Övik och firade hennes dotter Meja som fyllde 2 år-stora tjejen.

Hade en super mysig helg med massa tjejmys,och inte blev den sämre när jag svängde förbi
Be-åker på vägen hem och upptäckte till min stora förvåning att nån tapetserat min fina tapet i hallen. konstigt tänkte jag eftersom min kära sambo satt ute i skogen igen,men go som han är hade han lejt in förstärkning:-)Tack tack jättefint blev det..



Har målat en massa nu oxå, och snart är det färdigt, FREDAGEN den 5 NOV

öppnar jag den nya salongen- Välkommna att boka tid...tel: 0702412359

finns några tider kvar i Nov...:-)

först till kvarn..

Självklart ska vi fixa så det går att komma till oss även om man sitter i rullstol, ska kolla upp det med en gång... Hos oss är alla välkommna- kunden är alltid i fokus!!!

Nästa v ska en jätte goo tjej provjobba för mej, hoppas på att hon blir en av oss på

Äntligen Emma...

>Jag hyr just nu en stol på Sprej Hårstudio inne i stan på varvsgränd 2,där kommer jag jobba kvar till den sista okt...

Tänkte ha en vip inbjudning eller release party nån gång i början på Nov för alla er kunder ,vänner och andra goa i min närhet, återkommer med spec datum och inbjudan!!!



Mira vaknade precis och goplutten var inte vaken utan låg och pratade i sömnen-så sött...

otroligt vad de små liven utvecklas när de börjar dagis...

en stor kram till våra fina förskole lärare...:-)



Vill än en gång tacka för all fin respons och uppmärksamhet vi fått-kul att ni längtar efter oss känns jätte skoj att satsa på Be-åker snart smäller det...:-) kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar